LogoTilmelding

VERDENS STEMMER - sanghold

På ”Verden Stemmer Sanghold" synger vi smukke folkesange fra hele verden. Holdet er åbent for ALLE og du behøver ikke kunne læse noder – vi lærer mest på gehør. Sammen udforsker vi rytmer, klange og sproglyde fra nær og fjern, og tager på den måde på en rejse sammen igennem vores stemmer. Det kunne være en vuggevise fra Ghana, en vandresang fra Georgien - eller en vrøvlevise fra Midtjylland.

Dette hold er også åbent for dig, der kun snakker lidt dansk, men gerne vil synge sammen med andre.Og har du selv en sang fra DIT hjemland, så er dette stedet, hvor du kan dele dem med andre

Holdet optræder d. 14. september i forbindelse med festivalen Jordens Bord på Maltfabrikken.

Se mere om arrangementet HER

Underviseren

Johanne Baadsgaard Lange er uddannet sanger og musikpædagog fra Det Jyske Musikkonservatorium og arbejder med folkesang og fortolkning af musiktraditioner fra flere steder i verden.

Johanne elsker at samle på sange - og har rejst i bla. Brasilien, Cuba, Georgien og Bulgarien. Hun synger bulgarsk kormusik med Vokalselskabet GLAS, fortolker højskolesangbogen med trioen Trækfugl, og med Nevesta’s Voice har hun udgivet det prisvindende album 'Mother Tongues' - en fortolkning af vuggeviser fra det europæiske kontinent.

Johanne underviser også i Klaver og sang på AMOK.

Det praktiske

TID: Onsdage kl 16:45 - 18:30

STED: Rønde Skole, musiklokalet

PRIS:

500,- kr. for første forløb (7 gange).

500,- kr. for andet forløb (7 gange)

Rabat: Det koster 750,- kr. hvis du tilmelder dig begge forløb på een gang.

EFTERÅRSHOLD (7 gange)

August: 28