LogoTilmelding

KOR: FEMALE SINGERS

Koret er for kvinder i alle aldre, og der synges fortrinsvis rytmiske sange. Der lægges vægt på at man udvikler stemmen gennem opvarmning og øvelser. Du bliver helt sikkert en god sanger af at være med i koret!

Koret har et vist niveau, med til tider krævende arrangementer. Der skal ikke aflægges optagelsesprøve for at være med, men er du ny i koret, er den første tid en gensidig prøveperiode. Du skal kunne synge rent og have god rytmesans.

Korleder

Vibe Ulbrandt er korleder for Female Singers og i reglen arrangerer hun også sangene , så de passer særligt til Female Singers.

Til dagligt er Vibe musikkoordinator ved Kulturskolen Syddjurs, hvor hun også underviser børn og unge i sang og klaver. Derudover er hun komponist og udøvende musiker. I forbindelse med projektet "Havsange fra Djursland" på Grobund i Ebeltoft var hun var komponist, korleder og dirigent.

Det praktiske

TID: Onsdage kl 19:10 - 21:40

STED: Ebeltoft Skole, Øster Allé 19.

START I 2024: 11.september

PRIS: 1.500,- kr. for hele året.

(Man kan betale kr. 750,- for en halv sæson ad gangen)

ØVEFILER til korsatser

Her finder du noder og lydfiler til øvning

Du får udleveret noder til korprøverne, men du kan også finder noderne her, hvis du har brug for det. Der ligger også lydfiler til alle stemmegrupper, samlet i en mappe med sangens navn.

Aftenskolen for Musik og Kultur

Hovedgaden 10, 8410 Rønde