LogoTilmelding

Arrangementer og samarbejdsprojekter

AMOK er en aftenskole, der især lægger vægt på musik, billedkunst og andre aktiviteter indenfor området kunst og kultur, som er med til at give os oplevelsen af, at verden lige bliver lidt større.

Derfor samarbejder AMOK gerne med andre om oplagte projekter og arrangementer. Og når vi samarbejder med andre i Syddjurs, oplever vi, at vi som aftenskole bidrager til kulturlivet. Og det vil vi gerne.

I 2023 har aftenskolen især opbygget et stærkt samarbejde med "Sangkraft Syddjurs", som bl.a. har ført til koncerten "Havsange", hvor et stort projektkor, der var samlet til lejligheden uropførte et korværk i de unikke rammer på Grobund i Ebeltoft.

Ved korværket deltog også orkestret "Toneregn" med kompositioner, der også forholdt sig til havet og til Djursland.

Korværket genopføres i 2024 igen, hvor nye sangere inviteres med ind i Havsanger Projektkoret, som skal opføre værket tæt på havet på Fiskerihavnen i Ebeltoft - denne gang i samarbejde med Ebeltoft Kystkultur Festival.

Havsange fra Djursland -

Ebeltoft Kystkultur Festival